Fakturakøb & EAN-fakturering
Vi tilbyder både køb på faktura og elektronisk EAN-fakturering til virksomheder og offentlige institutioner, efter individuel kreditvurdering.
1. EAN elektronisk fakturering
Offentlige institutioner og andre EAN-kunder kan vælge EAN / elektronisk fakturering som betalingsform i shoppen.
Når du vælger EAN-betaling, skal du udfylde:
- Virksomhedsnavn og adresse
- EAN-nummer
- Evt. reference / rekvisitionsnummer
Fakturaen fremsendes elektronisk via EAN, når ordren er afsendt.
2. Køb på faktura (8 dages kredit)
Erhvervskunder kan vælge køb på faktura med op til 8 dages kredit, når denne betalingsform vises i checkout.
Ved valg af fakturabetaling skal du udfylde:
- Virksomhedsnavn
- Adresse og postnummer
- CVR-nummer
- Kontaktperson og e-mail
Alle fakturakøb er betinget af en kreditvurdering, og vi forbeholder os ret til at afvise fakturabetaling eller ændre kreditvilkår.
3. Betingelser for firmakonto
For at opnå fakturabetaling / firmakonto hos Elvvs.dk gælder følgende grundbetingelser:
- Virksomheden skal som udgangspunkt have eksisteret i mindst 2 år.
- Virksomheden skal være registreret på cvr.dk.
- Kreditramme for nye ansøgere er typisk 8–14 dage.
- Kreditmaks fastsættes individuelt ud fra kreditvurdering.
- Vi forbeholder os ret til at anvende de oplyste data til at foretage kreditvurdering.
Kreditvilkår kan ændres eller ophæves, hvis betalinger ikke overholdes eller kreditvurderingen ændrer sig.
Andre kreditønsker?
- Har du ønsker om andre betingelser end de nævnte (f.eks. længere kredit eller særlig aftale), er du velkommen til at sende en mail til info@elvvs.dk.
- Oplys gerne firmanavn, CVR-nummer, kontaktoplysninger og ønskede kreditvilkår – så vender vi tilbage hurtigst muligt.
