Forsendelsesomkostningerne i Danmark:
Bring Pakkeshop eller Nærboks - Uden omdeling 39,00 kr.
Levering til Bring Pakkeshop som man selv vælger i købsfasen, hvor pakken afhentes.
Dog max 20 kg. og 2,0 mtr. lange forsendelser, kan leveres til pakkeshop.
Produkter over disse mål, samt skrøbelige produkter, sanitet, samt ikke håndterbare produkter til Bring Pakkeshop, disse produkter leveres direkte fra en leverandør for at undgå transportskader, der fjernes muligheden for at vælge Bring Pakkeshop i købsfasen, og kan kun leveres til hjemme- eller erhvervsadresse.
Ved Bring Nærboks skal Nærboks appen benyttes, downloades i App Store her
Erhvervskunder eller til din Arbejdsplads 39,00 kr.
Få pakken leveret med GLS til din arbejdsplads.
Med omdeling 59,00 kr
Levering til hjemmeadressen med GLS.
Bemærk:
En ordre kan i nogen tilfælde sendes i flere pakker - dog uden ekstra omkostninger. Dette kan fx forekomme ved ordre over 20 kg eller ved ordre med kabelruller, kabelkanaler mm.
Fragttillæg på produkter:
På tunge og volumeforsendelser kan der fremkomme et ekstra fragttillæg dette vil fremgå tydeligt på det enkelte varekortet.
Prismatch:
Benyttes Prismatch, så gælder betingelserne fra Prismatch - se her
Forsendelse undenfor Danmark:
Vi kan også tilbyde levering udenfor Danmark - se her
Leveringstid:
Leveringstiden er normalt 1-3 dage
De fleste ordre modtaget inden kl. 14.00, der er betalt med Visa/Dankort/Mastercard eller Mobilpay - afsendes samme dag, fredag dog til kl.12.00, der tages dog forbehold for evt. restordre og skaffevarer.
Ved hastesager - kontakt kundeservice på tlf. 70 200 049, så vil vi gøre alt for at hjælpe.
Er din pakke beskadiget?
Vi opfordrer dig til at gennemgå leveringen, når du modtager den. Mangler der noget, eller har pakken taget skade.
Har pakken taget skade under transporten, opfordrer vi dig til at kontakte os med det samme, så vi kan gøre krav gældende mod postdanmark/fragtfirmaet.
HUSK at gennemgå leveringen, når du modtager den. Mangler der noget, eller har pakken taget skade, skal den omgående returneres. Se afsnittet om reklamation.
Transportskade skal anmeldes indenfor 48 timer fra modtagelsen:
Modtager du en defekt vare grundet transportskade, skal dette anmeldes indenfor 48 timer.
Nægt modtagelsen at forsendelsen, hvis du kan allerede se det når fragtmanden kommer, eller når du skal hente pakken i din pakkeshop.
Udfyld altid en reklamation: Udfyld reklamation - hvis du nægter modtagelsen af din pakke, eller opdager en transportskade.
Transportskader anmeldt efter 48 timer kan desværre ikke behandles, og vil blive afvist.