Reklamation og transportskade

Vi anbefaler kraftigt at du kontrollerer forsendelsen straks ved modtagelsen. Hvis pakken har lidt skade under transporten, bør du nægte modtagelse eller, hvis pakken er afleveret på modtageradressen, sende den retur.
Hvis forsendelsen er åbnet, og du efterfølgende konstaterer transportskader, skal du blot indtaste dit ordrenummer og postnummer herunder, og efterfølgende udfylde reklamationsformularen.

Hvis du anmelder transportskader til os indenfor max. 48 timer, vil du stå bedst muligt som kunde.

Opdager du en mangel  - i ordren eller på et produkt - skal du hurtigst muligt give os besked herom. Iflg. Købelovens §81 har du to måneder til at indberette fejl på levering eller produkt.

Giv os detaljeret information

Når du sender varen retur, bedes du give en detaljeret beskrivelse af problemet. Vi opkræver et gebyr på 250 kr. ex moms ved: Reklamationer som er opstået som følge af en fejlagtig brug eller anden skadeforvoldende adfærd, samt hvis ingen fejl kan konstateres på produktet.

Send ikke pakken pr. efterkrav eller uden omdeling - det modtager vi ikke.

Det er vigtigt at varen sendes retur i en ordentlig emballering, så der ikke sker (yderligere) skade på produktet. Husk at få en kvittering for afsendelsen, så du kan dokumentere fragtomkostningerne, og vi kan refundere dine penge.

Ordre nr. starter med 2017 eller 2018......, og står på ordrebekræftelsen eller i venstre side af fakturaen,
og "Post nr." er det post nr. du har brugt til at udfylde faktureringsadressen med.