REKLAMATION

Transportskade og reklamationer

Det er meget vigtigt, at du kontrollerer forsendelsen straks ved modtagelsen. Hvis pakken har lidt skade under transporten, skal du nægte modtagelse eller, hvis pakken er afleveret på modtageradressen, sende den retur omgående.

Hvis forsendelsen er åbnet, og du efterfølgende konstaterer transportskader eller har øvrige reklamationer, skal du blot indtaste dit ordrenummer og postnummer herunder, og efterfølgende udfylde reklamationsformularen.

Har du sendt en vare ind til  reklamation, vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Transportskader skal anmeldes til os indenfor max. 48 timer.

Opdager du en mangel  - i ordren eller på et produkt - skal du hurtigst muligt give os besked herom. Iflg. Købelovens §81 har du to måneder til at indberette fejl på levering eller produkt.

Giv os detaljeret information

Når du sender varen retur, bedes du give en detaljeret beskrivelse af problemet.

Send ikke pakken pr. efterkrav - det modtager vi ikke.

Det er vigtigt at varen sendes retur i en ordentlig emballering, så der ikke sker (yderligere) skade på produktet. Husk at få en kvittering for afsendelsen, så du kan dokumentere fragtomkostningerne, og vi kan refundere dine penge.

Ordre nr. starter med 2016 eller 2017......, og står på ordrebekræftelsen eller i venstre side af fakturaen,
og "Post nr." er det post nr. du har brugt til at udfylde faktureringsadressen med.